Papperstuggen

Linus frågade här om dagen, hur mycket har Emma förstört då?
Inget svarar jag stolt som en tupp.
Linus funderar en stund och säger sedan; inte ens badat i vattenskålen eller gjort snöhav av fiskarna?
Nä säger Madde, stolt så hon spricker.

Linus...tar tillbaka det...

Blev så stolt idag när Emma spontant apporterade tidningen som kom genom brevinkastet.
Det där med att det kommer roliga grejor genom dörren en gång om dagen är ju helt nytt för mina två då posten i Solna lagrades i facksystem i trappuppgången.
Nåja, lyckan avtog en smula när hon kommer med spår av en annan tidning dvs ett urivet blad.
Med onda aningar kliver jag upp ur sängen och upptäcker att hon strimlat tidningen "Hälsoguiden".

Sorry Linus...vilken tur att du älskar Emma såååå ;=)
liten cockerflicka lätt utvecklingsstörd, inte förstå sådana detaljer som att tidningen skall bevaras i ett stycke.


Kommentarer
Postat av: Linus Antonsson

Jaha?.. Varfor vagade du inte saga detta till mig i telefonen.. Det blir en Burk Smisk for Emmaslemma nar jag anlander Stockholm....

2011-03-02 @ 16:49:16
Postat av: Annica

Hmm vågade inte läsa högt av rädsla för att Nanook skall ta efter :P nämde det där med emmas tuggummin.. vem tror du börjat apa efter?? Joo nanook naturligtvis

2011-03-03 @ 00:10:05
URL: http://kymcanis.n.nu
Postat av: svar till Linus från Madde

Nu tycker jag att Linus är väldigt känslig. Man får se det positiva i det hela...du har ju fått en gratis dokumentförstörare!

2011-03-04 @ 09:34:47
Postat av: KAT

Emma är min idol! PUNKT.



HI hi hi



Kram

2011-03-04 @ 17:16:46
URL: http://www.katarinathoren.bloggplatsen.se
Postat av: Glimz

Emma regerar, BASTA!

Kram

2011-03-04 @ 22:47:09
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Daya o Lex

HAHAHAHAHAHAHAHAA :D

2011-03-05 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0