Turdag

Har kollat upp en hel del idag.
Terrat halva skidsverige närmare bestämt men när jag vill något så kan inget stoppa mig!!
Pratat med en jätte trevlig skidtränare på Sunbyberg IK som själv tävlar i skating och gav mig lite tips på inköp av utrustning och namn på en kvinna som kunde hjälpa mig med skidtekniken.
Letat en del på nätet efter skidor och stavar och som en skänk från ovan hittade jag passande skidor och stavar i närheten för en väldigt rimlig peng, hämtas imorn.
Pratat med en jätte trevlig tjej vid namn Sara som kör drag med hund på elitnivå, hon gav mig svar på en massa konstiga frågor jag ställde som tex. vad ligger snitt tiden på 5km? svaret var 7-15min beroende på terräng och hund/åkare.
Körde runt idag på 25min, dock var det lite strul med linor och hundar.
Ny teknik och lära sig och rejält med tid att korta ner men den 6 februari är vi startklara för 5km motionsklass...Hällefors, here we come!!

Fick erbjudande om visning på lägenhet i Solna idag.
Signalisten informerade tyvärr inte om vilken plats man har men jag håller alla tummar och tår för den här!!
En 1:a på 44kvm, dock på 4:e våningen vilket känns lite högt upp när man har hund men men, man kan inte få allt. Inte mer än 7,2km till jobbet. Inflyttning 1mars. 

Snacka om turdag!!
Köp en lott säger Linus..men vet du va...det var precis vad jag gjort.

Kommentarer
Postat av: Glimz

Påminn mig om att ducka eller flytta mig om jag någonsin skulle stå i vägen för dig quinna asg Du är målmedveten & det gillar jag skarpt. En goo trettonhelg till dig :)

2011-01-06 @ 11:11:57
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Dayana O Lexus

GRATTIS!!! Vilken lott leR Jag håller tummarna :)

2011-01-08 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0