osammanhängande strunt eller så

Föreläsning "Fysträning för hund"
med Marie Söderström Lundberg
Solna Buisnesspark
2 februari 19-21.30
På hemsidan Hundtjänsten kan ni läsa mer om föreläsningen, tror att den kan vara jätte intressant!
350kr

I Socialförsäkringsbalken (2010:110)
har dem i fråga om "förmåner vid skada eller sjukdom" 23-47 kap. glömt bort oss djurägare...
Vem hjälper oss med våra djur när vi blivit sjuka?
Bara en stilla undran.

Emma fick leka med en terrier på 1år i en rastgård.
Emma kan inte konsten att fråga snällt utan hon gapar rätt ut "KOM IGEN NURA SÅ LEKER VI TÖNTTERRIER!!"
Terriern blev livrädd och efter 5 minuter, hade matte till terriern som påstod att terriern annars brukar va kung i hundgården gett upp och gick därifrån.
Segrande i leken stod där en svart attackspaniel =)
Emma ville ju bara leka!


Kommentarer
Postat av: Glimz

Håller med dig Emma, tönt terrier!

2011-01-18 @ 22:44:39
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Glimz

Mycket bra reflektion, urbota korkad idé att klättra upp i det tornet! Tacka vet jag land, där står jag stadigt. Tyvärr kan jag ramla på backen också & även där skada mig riktigt illa! Varför då utmana ödet med att vara flera hundra meter upp i luften, ALDRIG!

2011-01-19 @ 21:33:16
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0