VÅR

Känner mig lite ledsen över att det fina vädret passar på att infinna sig då jag jobbar.
Dock ska det enligt SMHI bli strålande sol imorgon så man får väl leva på hoppet!
Tänkte ta oss en skidtur 5km i Ursvik.
Vill hinna åka skidor imorn och på lördag när det är utlovat fint väder och riktigt njuta in i det sista av solen som gnistrar i snön.
Sedan på måndag har jag beställt VÅR.
Då skall vårhäxan skrämma bort kung bore och använda kvasten till att sopa bort snö och kyla.
Vår ska det vara med gräsapellplan, tussilago, spårmarker, solsken och fågelkvitter!

I natt började jag och Sandra drömma oss iväg in i årets tävlingssässong.
Har en massa moment som kräver utrymme såsom framåtsändande och dirigering med apportering, för att inte tala om spår och uppletande m.m. Har inte tid längre med snö och vinter!

File:Tussilago farfara LC0132.jpg


Kommentarer
Postat av: Glimz

Hejjar på dig!!

2010-03-13 @ 21:57:10
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0