träning

Har hittat en plan som är ordentligt dränerad här hemma.
Idag fanns ingen snö på plan, och det var torrt.
Vågar inte prata vitt och brett om var den är för då är väl hela stockholms hundliga här och tränar ;)

Vilket fall...
Det gick så jäkla bra!!
Körde lite ärmbevakningar för att dra upp honom lite innan jag pressa honom lite i transporterna.
Blev även lite skall, kryp, korgbev, framåtsändande och inkallning med ställande.
Skallet var bättre idag och han var knäpptyst när han skulle.
Korgbev. gick han på figgen första gången jag skicka honom på civil sedan gjorde han det bra.
Framåtsändande fick jag till en superfin på första försöket där han sprang i full spruta, när jag skrek stanna innan gruppen satte han sig ner med fokus framåt, direkt jag sa före så gick han sakta och fint och rakt. Wieee!!!
Körde två vändor till och det gick lite sämre men fortfarande bra.
På inkallning med ställande fick han upp ett jäkla tempo och gjorde ett riktigt fint ställande, det var så man såg bromsspåren ;)

Här kommer lite bilder:






kryper bakåt



Linus och Amie var med och tränade...



Husse jag är redo, kasta bollen!


Neos fanclub t.v. Pontus och Rickard t.h.


En mycket trött makrill ligger och snuttar på sin piggepiggsvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0