Tjh träning

Det blev enligt planerna skidåkning, en tur på 5km.
Man behövde då rakt inte någon klistervalla men det vackra vädret kompenserade alla gånger det dåliga föret.
Supermysikt hade vi det!

Tränade lite skydd med mr B och körde fotgående samt skallgivning med komendering direkt efter för att höja ribban lite då Neo. Har haft problem med ljud men nu gick det bra, han börjar lugna ner sig.
En ny grej i skyddet är att han använder tassarna när han går i bett av bekvämlighets skäl, det behövdes visserligen bara att figgen petade på tassen så höll han in dem bättre.

På kvällen blev det objektsträning.
Jisses va Neo var gasad!
Han kom knappt in i det rum figgen var gömd förns han började små skälla runt i rummet, då han lokaliserat blev skallet mer ihållande. Körde 3 omgångar med totalt 5 figgar. 4:e figgen skällde han på motsatt sida i ett rum på 20kvm.
Nåja, duktig var han i alla fall!
Lite för het på gröten är dock något att ha med sig i åtanke.

Kommentarer
Postat av: Lesly

aa jo scorpionen är svår. jag faller alltid över på andra sidan när jag väl kommit upp. Så blir det runt i stället. Mina axlar kan inte hålla kvar mig i själva posen. och så balansen haha. Men smidigheten finns nog där. Den länken funkade inte, men jag tror jag vet vilken du menar. Dem går lite ihop i varann. Snygg och ja som saggt, det får ta den tid det tar. Lycka till.



Vad är det du tränar upp hunden inför? någon tävling eller bara för skojs skull.



Hade så bra!

2010-03-11 @ 12:17:02
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Lindha

Skällde Neo så där manligt som sist vid söket?? S



Jasså så det går att åka skidor än? Tycker snön på vissa ställen har smält bort bra... Till nästa år blir det skidor för mig med, jises vilken träning, min kropp kändes plötsligt gammal dagen efter :D

2010-03-11 @ 12:48:38
URL: http://vildarna.bloggplatsen.se
Postat av: Glimz

Bra jobbat, duktiga ni är!

2010-03-13 @ 21:55:39
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0