Jag är någon!

Idag pratade vi på Yogan om att älska sig själv, tycka att man är perfekt som man är.
Ta hand om, vårda och göra snälla saker mot sin kropp och själ.

Jag blir lugn inombords.
Stressen rinner av mig som vatten.
Känner hur jag riktigt kopplar bort allt annat och lever här och nu.
Fantastiskt!

Är stolt över mig själv idag.
Lätt att bli hemmablind men idag märkte jag tydligt hur mycket jag har utvecklats.
Jag vågar yoga!
Vågar fördjupa rörelserna och lita på min kropp mycket mer och jag vågar släppa framtid och dåtid.
Det var ett ganska tufft pass idag men jag kände att jag räckte till.

Jag är någon.
Jag är Madelene och jag älskar mig själv.

Tack vägledare M!



På tavlan ovanför köksbordet står det:
Lev nu, spara inte livet!
skrivet av Ingalill Enbom

Kommentarer
Postat av: Glimz

Det finns inget viktigare här i livet än att bli älskad av sig själv. Blir glad att läsa om din utveckling :) Ta hand om dig, det finns bara en av du!

2010-03-23 @ 21:58:14
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Josse och Buster

Gött =0)

2010-03-24 @ 00:05:28
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Helen

Härligt! Det var kul att prata igår! Kram

2010-03-24 @ 16:11:30
Postat av: Lesly

låter som väldigt inspirerande yoga pass :) det är viktigt att inte glömma bort sig själv och vara nöjd för sin insatts.



Tack för din kommentar, känns lite bra att veta att andra har tänkt så också, sen som sagt kanske jag inte kommer ifrån det och ändrar mig sen :) men det kommer nog dröja ett tag. Hehe men hoppas att det dyker upp någon bra karl snart då ;) och ta det som det kommer,ingen brådska :)



Tack så mycket för lyckoönskningarna, ska till Mallorca kan jag avslöja, lycka till med zuzzinin :P

2010-03-25 @ 19:10:26
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0