Tengil

Var och träffade Michelle och Tengil-en cattledoghane på 1år.
Mycket trevligt och väl genomarbetat ekipage!

Testade och kampa med Tengil och den lilla rackarn hade fullt fint bett och
gjorde sig rätt tung trots sina ringa 20kg.


Full fart och fläkt i cattledog!


och riktigt fina att se på...


Fick lite tips och nya idéer i lydnaden, tusen tack!

Tyvärr fick jag inge kort på hans "sitt fint" trick.
Många roliga freestyletrick, snacka om kroppskontroll trots sin unga ålder!

All makt åt Tengil och förare Michelle

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad gulligt du har skrivit , vad glad jag blir :D

jo angående bilderna , jag tycker sidan www.pixbox.se är riktigt fiffig , tar rätt kort tid att överföra bilder och så.

Hojta till när ni ska skyddsa er i Kista någon solig dag så kommer jag och kan fota lite åt er :)

Får ta och träna snart igen dessutom tycker jag!

Kram

2010-06-16 @ 02:43:11
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: Glimz

Sicken snygg kille!

2010-06-16 @ 09:03:29
URL: http://ninz.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0