Juli 30, 2010

avslutar dem sista nätterna på jobbet med magkatarr, inge vidare.
Nu har jag semester, jag ska försöka göra så lite så möjligt på så mycket tid som möjligt.
Unna mig själv att läsa bok, kolla på film, yoga, gå skogspromenader, leka med hundarna.
Ojdå, nu blev det massor i alla fall.

Idag var första gången på 1½månad som jag yogar, så stel jag blivit men skit va skönt det kändes.
Gäller bara ta det försiktigt för hjärnan tror fortfarande att jag är vig.

Nu ska jag iväg och heja på dem hundsportens framtid...ungdomarna!


Kommentarer
Postat av: Daya o Lexus

Grattis till valpen! Ser riktigt söt ut :)

Trodde aaaldrig att du skulle skaffa dig en spaniel, men där ser man ler

Hon ser ialf jätte söt ut och Neo ser jäääättte stor ut skratt jämfört med lilla hon :)

åter igen GRATTIS!! :)

2010-07-30 @ 19:39:38
Postat av: Glimz

Du är klok vännen. Ta nu hand om dig & dina fina djur :) Bra att du hejjar :D

2010-07-31 @ 20:11:42
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Annica Nicklas och Kiara

Hej!



Vad roligt att ni tittade förbi, hoppas ni kommer förbi igen nästa år, kanske jag måste ta mig en tur neråt landet snart =) Kram Annica

2010-08-02 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0