i love photoshop

När jag var in och kollade min mail fick jag se att jag fått ett nyhetsbrev från www.fotosidan.se
en superhärlig hemsida för den som är fotointresserad.
Gick in och kollade på veckans bild WOW säger jag bara!

Har varit av den åsikten att det är fult att manipulera ett foto.
Mycket efter att ha sett en del tutorial på youtube där man förskönar människor.
Ser man därimot alla dessa photoshopade naturbilder, dem är fantastiska!!... så försvinner alla hemska makeover
tutorial från huvudet.
En del bilder är så vackra att man nästan drunknar i dem, särskilt hotisontbilder med vidvinkel. 
Dem väcker förundran, nyfikenhet, fantasi, eftertanke.

Hitta din favorit och drunkna i...GalleriFs
Skriv gärna en komentar till detta inlägg med länk till den bild som berörde dig mest.
Har inte hunnit kolla igenom allt men jag fastnade för denna





Kommentarer
Postat av: Glimz

God fortsättning på dig :) Vilka fina foton! Jag var inne o kikade & fann denna bild helt outstanding vacker

http://www.fotosidan.se/gallerifs/viewpic.htm?ID=989290&set=gfs&_referer=%2Fgallerifs%2F

2010-01-02 @ 14:04:03
URL: http://www.ninz.se
Postat av: svar till Glimz

ja, den är otroligt fin!

tänk att dessa bilder är tagna med min lilla kompaktkamera nikon =)

Dock blir fler bilder sämre kvalité med den än med systemkameran så visst är det skillnad!

2010-01-07 @ 21:47:28
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0