Helg spa med skidåkning

Fortutbildning avklarad, mest gammal skåpmat men givitvis en del saker som är värda att repetera såsom självskydd,
etik och moral samt HLR. Det var en trevlig grupp och jag upplevde att alla hade sunda värderingar vilket överaskade mig positivt.

Efter dessa tre dagar så gör en helg på landet gott.
Massor av skidåkning förstås =)
I går åkte mor och jag 5km på 25min och idag blir det nog lite mer.


Var på ridskolan och kollade på min systerdotter när hon red igår


Har även ätit årets första SEMLA


Igår festade vi på smörgåstårta mamma och syster gjort, mumma så gott!

På kvällen drack vi vin och bada bastu, en riktig spa helg!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sikken söt prickig ponny ;)

2010-01-17 @ 11:13:06
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: anneli

vad härligt det låter,,

2010-01-23 @ 07:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0