garagelydnad

Var och tränade idag i Alviks garaget med Tessan.
Några grabbar hade också sökt sig in i värmen för att åka skateboard, bra störning =)
Leo blev lite fundersam på dessa så vi gick fram och lät honom kolla av dem, det slutade
med att Leo spontant åkte skateboard, häftig skatevovve!!

Till träningen då....
Fick hjälp med konan och attityden i sättande under gång (dumrutan såsmåningom)
Konan är helt ny för oss, Tessan visade hur hon arbetar in det operant på Leo vilket var great!Att tänka på; måste  slappna av när jag kör shaping, blir stel som en pinne. Ska heller inte ge så mycket hjälper och startkomandon utan få honom att jobba utan det mao mer shaping i vardagen, klicka små saker för att få igång spontan aktivitet. Sättandena blev bra, fick beröm att han hade bra teknik med baken, det ska bara gå lite snabbare. Härligt att ha någon som är kritisk och som kan titta och klicka. Tack Tessan för en givande träning!


Leo visar hur man ska springa till konen


Tessan lär Neo dumheter ;)


Min bara min!


Tjihooo va roligt det är med tennisbollar =)

Shoppat hundgodis och tuggben i mängder, dessutom kom min spårlina och bollar från loboo, wiiee!
Köpte även en tandskrapa som jag testade nu när jag kom hem, oj va duktig Neo var, han satt blixtstilla trots att jag klämde ihop nosen lite för att komma åt så han nästan fick hålla andan. Så nu är gaddarna rena och fina!

Nu är det dags att vara dagmänniska igen då jag ska gå fortutbildning i tre dagar och Neo ska få vara hos lekkompisen Amie.

Kommentarer
Postat av: Elle

Tja :) allt bra?

2010-01-13 @ 00:43:06
URL: http://sarahemelieolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul med träning :) Jag vill oxå, men det får vänta ett tag :( Ja ramlade i ett trapphus på jobbet, så nu hoppar ja på kryckor. Klantigt? Ja :P

2010-01-13 @ 09:54:01
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: Glimz

Guuuuu vad avundsjuk jag är!! Sitter här ikväll också. Har passat på att ta mig en liten micropaus. Huvudet håller på att koka ;)

2010-01-13 @ 19:53:31
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Emma

Jag är ju bara vikarie för en som är på pappaledighet mars ut. Men nu har cheferna kommit på att vi är för mycket folk i smedjebacken, och ska ta en med fast anställning från Ludvika istället till mitt distrikt. Eller ja, det är väl inte helt bestämt. Men har inte hört nåt annat, så vet inte om jag har jpbb på måndag ( eller när jag är bättre i foten) eller inte. Tråkigt.

2010-01-15 @ 09:02:50
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: Josefine

Hello!Ja det var ett tag sedan:)! Vi får väl hoppas på att det blir några valpar nu och att de blir friska och mörka:)! Ser ut som du är flitig i tränadet:)! Lycka till i vår med vovvarna!

2010-01-16 @ 01:34:03
URL: http://www.bolteus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0