foto

När jag själv börjat fotografera aktivt så ser jag foton ur en annan synvinkel.
Liksom letar inspiration och nya infallsvinklar i fotona.
Helt plötsligt öppnas en hel värld, man ser så mycket mer i bilderna, konstverket.
Tack Fotosidan och alla medlemmar som delar med sig av sina vackra foton, det väcker
nyfikenheten och lusten att fortsätta utforska kameran och fotoredigerings konsten.
Man får inte heller glömma hur mycket små och stora ting man upptäcker på promenader i jakten
på ögonblicks föreviganden.
Det är hur kul som helst!!
Bara längtar till jag får råd att köpa en ny dator som orkar med att arbeta med mina foton.

Från det ena till det andra....
Efter ett års ätande har jag blivit Distributör för ett företag som säljer måltidsersättning.
Riktigt bra produkter!
Intresserad? Fråga på bara... [email protected]


Kommentarer
Postat av: Glimz

Dumt att jag inte blev med kamera! Nä, det får bli en annan gång helt enkelt :) Min tid kommer....

2010-02-18 @ 20:30:23
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0