Vad händer?

Efter 12 dagars ledighet var det dags för arbete igen.
Hade lätt kunnat fördriva 12 dagar till i ledigt tillstånd!
Nu är det 4nätter till förgylda med arbete som väntar.

Hundarna har inte fått annat än långa promenader dem senaste dagarna.
Hilda har varit irriterad på det ena av dem främsta juvrena, misstänker att selet skavar så jag måste prova mig fram med något skydd som funkar.

Burarna till bilen är en så länge en ganska oviss och tråkig historia.
Han som tillverkat dem hade mätt fel så dubbelburen gick inte att få in i bilen.
Fick endast med mig enkelburen hem.
Trots att han dagen efter erkänner att det är HAN som gjort fel så vill han helst avbryta köpet och
tyckte att det var bäst att jag vände mig till någon annan och köper dubbelburen, för det blev mest ekonomiskt för honom då frakten till sthlm skulle gå på hutlöst.
Nåja, snälla mr Linus medlade och kom fram till att han kunde hämta upp buren då han ska ner till sitt hus i mitten på januari, så nu går man i väntans tider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0