Dec. 31, 2010

Stort minuspoäng till matte, råkade trampa Emma på svansen när vi var på väg ner för en ganska brant spiraltrappa. Fy mig! Dock inte lätt att hålla styr på draghundar ner för en trappa.

Bestämde mig för att avsluta året med att åka lite skidor efter dogsen, sagt och gjort, så blev det.
ca 4km på rösjö ängar, jisses va det gick! Dem var heta på gröten speciellt i första nedförsbacken men jag klarade att stå på benen =) gjorde sedan en vurpa och en segling ut i djupsnön då det gick lite snabbt i kurvorna.

Kommentarer
Postat av: Daya &Lexus

stackars Loppan! :) bli trampad sådär av matte, vare tippen av svansen oxå?....

2011-01-01 @ 19:15:35
Postat av: svar från Madde

ja tyvärr =(

2011-01-01 @ 21:03:56
Postat av: Glimz

Ooops det var galet, men vännen, en det var en olycka. Coolt, du har varit nere vid våra berömda ängar & kört drag. En god fortsättning på det nya fina året! Snaaaaaart är våren här :D :D

2011-01-02 @ 13:09:17
URL: http://ninz.bloggagratis.se
Postat av: Lindha

Tack för dina ord i min blogg, det du skrev ska jag ta fasta på, WOW:et kommer väl :)

En god fortsättning på året önskar jag dig & alla dina fiiiina vovvar!!!!



2011-01-03 @ 16:48:15
URL: http://vildarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0