Maddes Julkalender 2010

En blogg är ju intressant om man ger något av sig själv.
Här tänkte jag i juletid dela med mig lite av glimtar i mitt 27 åriga liv i form av en julkalender vilken kommer uppdateras varje dag. Är ju lite sent ute då det redan gått 4dagar därav bjuder jag på 4 saker i samma "lucka"...

1Dec
När jag var 2-3 år cykla jag på min trehjuling upp till Ica, lastade flaket fullt med strumpbyxor och cykla hem igen. Min mamma fick gå tillbaka och be om ursäkt men undrade samtidigt varför ingen reagerat?

2Dec
Min mor kommer aldrig glömma resan till Spanien då en 4årig Madde VÄGRADE att gå på toa, inga andra toaletter och på sin höjd den på dagis dög. "Mamma, jag vill åka hem nu, måste på toa". Slutade dock med att toaletten på hotellrummet funkade att uträtta sina behov på.

3Dec
Vid 5-7 års ålder hade jag två dåliga bordsskick, dels så fick jag var panik att vara skitig om händerna så vid tillfällen när man åt pizza utan bestick hade jag konstant fläckar på byxorna, bättre att dem var flottiga än händerna tyckte Madde.

4Dec
Favoritsysselsättningen i 10års åldern var att hoppa i soffan och sjunga till The musical Phantom of the Opera.
Operasångerska...knappast. Ingen uppskattad aktivitet från resten av familjens sida sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0