Lucka 9

När jag var 13år hade jag ständigt på mig ett par svarta byxor med 36 dragkedjor, regnskogsgrön hår och en ribbstickad tröja som mamma och jag slogs om när hon ansåg att den behövde tvättas.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Händelserik dag...har hämtat skidor och gamla träpulkan...nu ska det bli åka av imorn!! återkommer om detta...
Har sålt min hundbur till bilen, som tur är får jag låna en bur tills att mina specialmåttanpassade burar är klara.
OBS! Höjden på buren är anpassad till Neo´s öron med lite marginal så han kan sitta och spetsa öronen =)
Dessutom kommer jag kunna utnytja lasutrymmet ovanför burarna. Kommer bli kanoners.
Lääängtar!

Lite bilder på hela gänget på 30kvm...


Emma tuggar förbrilt, MITT BEN!! säger hon. Liten men kaxig.


Inte bara stockholmsbrudar som särar brett på benen ;)


Amie tuggar på sitt ben, paus i från sin nya julegris som ojnkar.


Gringubben Neo tänker "om jag blundar kanske dem försvinner"



Kommentarer
Postat av: Kiara

Privat till Neo från Kiara



Ledsen att behöva säga det här Neo.. det hjälper inte hur man än blundar och låtsas att dom inte är kvar.. det hjälper bara den stund man blundar för så fort man öppnar sina ögon är dom ju där igen.. Such du må tro att jag försökt önska den där hiberian Cirkusen dit pepparn växer blundat och bett till Anubis men inget hjälper.



Tog saken i egna tassar igår på isen *fnissar elakt" Om man knuffar på henne med hela sin belgar kropp far hon som en vante över isen riktigt roligt..

2010-12-11 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0