Lucka 21

Vid utegångsförbud under den tid vi bodde i salem (radhus centralt) löste man enkelt genom att hoppa ut genom fönstret. Då vi var på visning på ett hus långt ut på landet kollade jag givitvis in vilket rum som var bäst ur den synvinkeln mao inte för nära mor o fars sovrum. Vi flyttade dit och jag var helnöjd med mitt val av rum för nu kunde jag ju sticka tilll kompisarna i salem så fort mor o far somnat. Hoppade ut genomm fönstret och gick 1km ut till bussen, nu kom problemet...ingen buss?? gick varannan timme och slutade gå kl.22.00!!
Så mycket ment att välja det rummet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag blev det drygt 5km drag på golfbanan, ganska okuperad terräng men ganska många kurvor, vilket var en prövning för balansen. Neo och Hilda drog mig tillsammans. Gick riktigt bra, hela rundan, ingen antydan hos någon av dem att va speciellt trött. Det tog mycket kortare tid att få Hilda avslappnad när jag masserade och stretchade efteråt, Neo han är en riktig yogahund töjbar som en gummisnodd och avslappnad som en geleklump.

Mor åkte bakom Bea, två gånger bada hon i snödrivan innan hon fick kläm på det.
Var rätt kaxig innan och sa att vi skulle ta ett varv själva också för att få egen konditionsträning, efteråt var hon helt slut. Tar en del energi att parera och hålla balans dessutom hjälper man ju till en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0