Fenomenet cockerrace

Har upptäckt hos Emma att det finns ett fenomen som jag döpt till "cockerfnattrace".
Fenomenet är väldigt likt ett flipperspel.
Något svart som studsar mellan väggarna och resterande inredning.
Med hela bakpartiet indraget och frambenen går som trumpinnar springer hon allt vad hon orkar överallt till hon träffar en vägg, den tacklar hon med bogen och skjuter sedan ifrån.
Det går hysteriskt snabbt och jag skrattar så jag gråter!!

Var på tjh träningen idag.
Konstaterade att tjh tränare är inget för mig.
Måste vara frustrerande många gånger när man inte lyckas förmedla ett budskap.

Körde munkorg på Neo i bevakningsform.
Stöt 1 gick jätte bra, han tänkte till, backade ut och la sig med muntlig hjälp.
Stöt 2 fick inge vidare, blev kladdig, fick skäll.
Stöt 3 gick bra, figge belönade direkt efter stöt.

Platsliggnig med skott var inga problem.
Han reagerade inte ens på att en skottokig hund kastade sig upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0