träning

Ligger i hårt, en månad kvar till KM.
Det har blivit uppletande, lydnad, transporter, vindmarkeringar.
Är helnöjd, han har lagt i turbon nu, vårkänslor?

Sista natten på jobbet nu.
Hoppas på att kunna köra lite spår till helgen också.
Imorn blir det träning med jobbet också så stackars makrill får jobba hårt nu när
sässongen är igång igen =)

Vad gäller min egen träning så tog jag det ganska lugnt förra veckan.
Det blev två yogapass på fredagen och söndagen.
Massören sa åt mig att lugna ner mig ett spadtag så jag kör Yoga 2-3ggr/v ett tag nu.
Om någon vecka så jag öka på med ett pass löpning för att få upp lite flås också.
Det kommer bli tufft, men jag ska bygga långsamt.

Kommentarer
Postat av: Glimz

Starkt jobbat, du fixar det!!

2010-04-06 @ 22:55:55
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0