bilddagbok

Mycket bilder lite text.

Körde uppletande på ängen imorse.
50m djupt*30m brett, 5 föremål.
Han sprang som en kanonkula med nosen i onläge vilket resultera i att alla saker var inne på 6skick.

Åkte till Jennie och kollade på hennes arbete med hästarna.
Ojoj vilken kommunikation!
Så blir det när man ger djuren tid, tålamod och massor av kärlek...





På eftermiddagen åkte jag och Dayana till Mariefred och gick strandpromenaden...

Neo blev jätte glad att se Dayana


Grabbarna grus


Årets premiärdopp för Neo, men han fick inte simma






Före...



...Efter


Har börjat sticka raggsocker av allpackagarn.
Tänkte att om jag börjar nu så borde dem ju vara klara till hösten när jag behöver dem.
Bild på detta kommer senare..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken mysig dag :)

2010-04-12 @ 06:17:31
Postat av: Helen

Japp, gäller att ha framförhållning;) Med sockorna menar jag;)

2010-04-12 @ 08:18:22
URL: http://home.swipnet.net/malle
Postat av: Lindha

Det löser sig med comradion, ska inte köra något den här veckan iaf!

Träning flitigt till KM:et nu, så du kan lita på hunden ifall du "tappar" bort dig :-)

2010-04-13 @ 09:01:00
URL: http://vildarna.bloggplatsen.se
Postat av: Dayana och Lexus

Helloj!

Vilka härliga bilder på Lex och Lillefjant :)

Lex är nu nyklippt och har mohak frilla :D

2010-04-14 @ 17:03:12
Postat av: Michelle

Massa fina bilder på mallenutt och c:o :D

2010-04-15 @ 01:44:48
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: marie å ayla

Härliga bilder!!!

jag vill oxå hälsa på jennie å hästarna =)

jag vill oxå ha sockor.... ;-)

2010-04-15 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0