Posten=skit!

Visste du att Posten inte garanterar att Brev ett vanligt 1:a-klassbrev eller ett vykort som inte har någon tilläggstjänst (till exempel REK eller Värde) kommer fram. Dem har även friskrivit sig ifrån ekonomisk ersättning
om något slarvats bort.
Var tog konsumentköplagen vägen?
Om man köper en leveranstjänst måste det väl finnas garantier för att leveransen sker korrekt!
Det känns lite som att spela på en Enarmad bandit, har du tur så vinner du.

Kom just på en affärsidé...
Köpa upp alla bensinmackar i Sverige.
Sedan har man två tankar kopplad till varje pump, en med vatten och en med bensin.
När kunden tankar är det 50% chans att det kommer bensin och 50% chans att du får
köra bilen till verkstaden för att tömma tanken på vatten. Spännande va!!
Ungefär lika spännande som när jag får konsekvenserna av Postens dåliga service, dvs
påminnelseavgifter och i värsta fall inkasso.

Har ringt runt till dem företag som jag vet att det skulle ha kommit räkningar ifrån så jag hoppas jag klarar mig
men det känns jäkligt obehagligt ändå.

JÄVLA FÖRBANNADE STATENS POSTVERK!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm, det låter INGE bra, vilket företag man jobbar åt....

2009-09-24 @ 19:35:51
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: Emma

Om jag anmäler till 3an i december, får jag komma å träna med dig, lite tips å råd från ett proffs kanske? ;)

2009-09-24 @ 19:37:32
URL: http://tcd.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0