fullspäckad dag

Började dagen med en långpromenad fram och tillbaka till Kista på ca 1½timme.
Riktigt härlig promenad i solen.

Efter detta åkte jag till Stockholms avd. och körde igenom fasttagandet med mr B.
Kände att jag behövde få det att funka för att stilla min frustration.
Det blev ett jätte bra pass där vi körde ett omvänt lockande på arbetet efter stöten och
det gav resultat direkt. Gäller bara att befästa detta och så får upprepade repetioner avgöra
om metoden funkar.

På eftermiddagen åkte jag med Pernilla och Clash (som jag så fyndigt döpt om till Skalman...mycket skal
med liten man i) till stallet.
Fick rida på Sole, Pernillas kallblodsvallack.
Jätte snäll och trevlig häst.
Började räkna efter och insåg att det var 5 år sedan som jag red på en häst.
Skrittade, joggade och travade.
Riktigt roligt var det!
Neo låg platsliggning 20 minuter i hörnet av ridhuset och fångade flugor, han såg allmänt fundersam över varför
jag satt på den där stora läskiga svarta besten. Avslutade med att leda Sole i ridhuset med Neo gåendes fot, gick jätte bra men makrillen var inte så kaxig när Sole stoppade ner mulen och skulle hälsa =)

Sole:

Fotograf:Pernilla

Åt picknick bestående av kycklingsallad och bröd utanför stallet i solen, gäller att passa på och njuta av höstens
vackra soldagar. Mat smakar så mycket godare ute!

Papparazzin Pernilla var i farten när vi tog en promenad med vovvarna...


Madde myser med skalman


Man kan inte tro att den här söta vovven kan gå som en terminator i skyddet ;0)


Clash 4,5mån lika stor som Neo 3år


Mysigt med massa voffeboffar!


Blickar ut över mälaren


Tack Pernilla för en riktigt mysig dag i stallet!

Avslutar med att Gratulera min favorit morfar.
GRATTIS ALF PÅ 76 ÅRS DAGEN!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!

Ja valp blir det nångång framöver :) när jag har bestämt mig för vad jag vill göra :) innan skolan är klar blir det nog InTE en till hund :)

2009-09-29 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0