trött makrill

Marie visade mig fantastiska spårmarker idag.
Oj vilken mysig skog med varierande terräng och stora möjligheter.

La ett spår till Ayla som var ca 700m långt med 6 pinnar.
Mitt i spåret har ett dagis slagit läger under liggtiden så Ayla fick spåra genom gruppen,
jag blev djupt imponerad över hur Ayla arbetade sig igenom, wow!

Marie la ett spår till Neo som var 1km långt och hade 6 pinnar.
Efter halva spåret sänkte han farten, märktes att han var mentalt trött men han kämpade på
till slutet. Strax innan sista pinnen tappa han spåret och det tog en stund innan han hittade sista pinnen.
Innan vi gick spåret gjorde vi ett uppletande på åkern, det var en halvruta med hälften stubbåker och hälften
högt gräs. Det var väldigt mycket spring i benen men han fixade det fint ändå.
Efter spåret skickade jag ut honom på två föremål som låg på djupet och där blev jag faktiskt imponerad!
Han jobbade klockrent trots att hans utmattning i spåret.

Precis när vi spårat klart började det spöregna, sprang gjorde vi men dyngsur blev man ändå.
Typiskt att vindarna ska vända så snabbt, det var sol när jag åkte hemmifrån.

Nu ligger liten makrill nöjd och trött under sängen och sover.
Imorn blir det sök på Saltarö och lite träning på släppanden i ärm.


Kommentarer
Postat av: marie å ayla

Tack för idag och igår :=)

Ja hundarna va riktigt duktiga idag.... Tjejerna här är riktigt trötta dem me...

Ja jävlar vilket regnoväder som kom! Ayla var helt genomsur och la sig under täcket för att torka, haha det var skönt att komma hem iaf.



Vi hörs och LYCKA TILL i helgen! kramisar marie å ayla och Pärlan :-)

2009-09-24 @ 23:49:45
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

hej. Jag har en tävling tillsammans med bloglovin där ni nu har chansen att VINNA

en årsförbrukning av Garniers senaste hudvårdsprodukt, Pure active.

2009-09-25 @ 00:31:41
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0