spår

Nu är lilleman vaccinerad mot årliga kennelhostan och lite annat smått och gott.
Neo älskar att gå till veterinär då han vet att han alltid får godis och massa mys.
Inget undantag denna gång, han blev så bortskämd så! Fick dessutom höra att han var trevlig och
social samt en riktig snygging. Man är så van att höra att man har fel ras så det var roligt att för en gång
skull få njuta av komplimanger.
Fick beröm om hur fin han var i hullet också, 28kg visade vågen, perfekt!
Sådär nu har jag skrytit klart om det ;)

I väntan på vaccinationstiden la jag två spår, ett på fält och ett i skog.
Liggtid ca1h.
Är hel nöjd med båda spåren, han jobbade på suveränt i vinklarna, speceiellt på fältet där jag
gjorde trappsteg och ett M, men se den gubben gick han inte på!







Till sist så vill jag skriva om mitt stora missnöje till Posten och Transport fackförbund.
Posten levererar reklam som redan hunnit bli oaktuell och post som är datumstämplat
14 dagar tillbaka. Jag hoppas bara inte att det dimper ner påminnelser på mina räkningar,
då blir jag vansinnig!!!
Transport fackförbund tycker att jag ska trolla bort min tjänstehund när jag ska gå på kurs hos dem.
Facket om något borde väl förståelse för hundförarnas situation så fort vi ska gå kurs, det var också
en av sakerna som gjorde att jag tänkte bli fackligt aktiv, nu begär jag istället urträde.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka härliga spårbilder. Det syns verkligen att han har en helt annan motivation nu! Han väger lika mycket som Bella ju :-)

Håller med dig om posten och facket med!

2009-09-20 @ 00:38:56
URL: http://bruksras.se
Postat av: Annica Kiara och Kymrique

Härliga bilder:) Lagom rund också..haha oftast brukar Belgarna ha problem med att väga som ett torkat russin..lite kräsen i maten och så. Ha det fint // Annica och jyckarna

2009-09-21 @ 23:05:54
URL: http://www.kymkiara.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0