besvikelsens dag

Om jag säger annat än att jag är ledsen och besviken så ljuger jag.
Så nära men ändå så långt bort.
Favorit i repris stor fet jävla skit NOLLA på fasttagandet.
Spelar roll att angreppet är rejält och fint när han tappar fattningen efteråt.

Klandrar inte Neo för detta, han har fått så mycket vinning på att stöta om och han är ju inte sämre än någon annan fullt fungerande djurart med överlevnadsinstinkt; man gör det man tjänar mest på. Vet bara inte riktigt
hur man ska övertyga honom att han tjänar på att backa ut alternativt inte tjänar på att försöka stöta om...

Just nu känns akvariefiskar, frimärkssamling eller varför inte agility där man ska till och med ska samla på 0:or
mer lockande än att fortsätta med skyddet när det känns som man står och dunkar huvudet i en stenvägg.

Bryta ihop och komma igen säger Pernilla så det får väl bli dagens ledord.

Om man ska se det positiva också då så gjorde han ett kanonfint spår, där är jag verkligen stolt över
Neos prestation! känns bra att avsluta dagens bloggande så.

Kommentarer
Postat av: Dayana o Lexus

akvariefiskar kan man träna till att spela vattenbasket :P Inget fel på att tycka akvariefiskar är fina :p och roligt att hålla på med :P

2009-09-28 @ 14:45:01
Postat av: Josse och hundarna

Hej, alltid tråkigt när man kämpar och det inte gick som man hoppats :( Vet att du inte ger upp i första taget iaf!!! Kram

2009-09-28 @ 15:18:05
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Jenny O Tzuni

Nästa gång fixar ni det! Kram Jenny O Storasyster

2009-09-28 @ 20:51:43
Postat av: Tessan

Bra kämpat. Jag vet hur jobbigt det är när man vill nåt så himla mkt och man bara misslykas. Man vill bara dö,försvinna ett tag för att hämta nya krafter. Och det är fullt normalt. Gör det som känns rätt. och sen är det bara att köra och tuta..

JAG VET att ni kan..

Härligt med spåret. Är mkt stolt över er..

Stor kram....<3

2009-10-02 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0