personlig marknadsföring...

Den 16e december 2007 skrev jag en personlig marknadsföring med inspiration från Ursula Willby.
Över ett år har gått, mycket är sig likt...eller inte, vilket fall dags för en uppdatering, har ju åtminstone bytt hårfärg och blivit halvtant ;=)

Madelene 25år och sambo med min vän och kollega Neo.
Jobbar natt som hundförare/ov.
Bor i Solna (känt för vilda kaniner och varmkorv)
Är en social ensamvarg, tycker om sällskap men på mina villkor....OM Neo ens godkänner det.
Grubblar mycket och pratar ibland med mig själv, analyserar saker i små molekyler.
Bra på att få punktering på bilen, döda krukväxter, prata i telefon och göra av med pengar.
Tycker om rött vin, skön musik och skogen.
Drömmer ofta om ett liv utan saknad, sorg och bekymmer.
Jag är dålig på att uppföra mig i trafiken, få tid över och kasta boll långt.

Jag söker någon, som till en början kan tänka sig att stå ut med detta då jag inte är kompromissbar.
Är heller inte flyttbar, har gjort ett år i södra och norra Sverige, det räcker.
Någon som kan tänka sig att älska mig när jag minst förtjänar det, trösta mig när det inte går bra på tävling, vara hundvakt om jag vill gå på firmafest, ge mig massage, sällskap på hunpromenaderna och kärlek förstås.
Ett stort plus om du har badkar, kan laga punkteringar och rent av kanske har en egen däckverkstad eller veterinärklinik.

Familjefoto:






 


Kommentarer
Postat av: Ramona

Ha ha! lycka till! = ) hoppas allt är bra med er! kram

2009-03-16 @ 09:21:23
URL: http://www.ramonananosventyr.blogspot.com
Postat av: Christopher å Ettan

Vem nappar inte på en sådan beskrivning undrar jag...

2009-03-16 @ 23:36:50
Postat av: Lina

Rena rama svärmorsdrömmen! :) En tjej med egen vilja. :)

2009-03-18 @ 12:23:17
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: Dayana

Hahaha!! sååå bra!!

Synd att jag är upptagen, annars lät det som ett kap asG

2009-03-25 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0