Mardrömsnatt

Hade en riktig mardrömsnatt på jobbet.
Kände mig uppgiven och arg när jag gick hem på morgonen.

Enligt källa skall jag ha vaknat plötsligt från djupsömn på dan idag, satt mig spikrakt i sängen och
sagt "SHITT, HERREGUD" för att sedan hamnat i dvala igen.
Efter en stund ringde Pernilla och tydligen skall jag ha frågat henne om hon kände sig skakig,
för att sedan upprepa ett par gånger att jag själv kände mig skakig.
P förstod att jag pratade i sömnen och avslutade snällt samtalet.

Nu väntar 5nätters ledigt och jag tror jag behöver det mer än väl.
Att det händer en massa kul är nog bara ett plus, så jag kan koppla ifrån jobbet en stund.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men det låter ju inge roligt.. Hoppas att det inte var något allvarligt som hände på jobbet..



håller tummarna för dej inför trampet i helgen

2009-03-26 @ 23:00:21
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0