lägerhelg och besök

Några bilder från lägret:



fler kommer senare...

lite shopping blev det också;...

Neos nya uniform =)
Blev även en fin bitkudde och en leksak också.

Efter detta blev jag bjuden på god middag hemma hos en vän, Linda från 40veckor hund utbildningen, vi har inte träffats på nästan 4år om jag räknar rätt. Jätte skoj var det!
Hennes hund Candie har blivit en stolt dam på hela 11år men jätte pigg och allert.
Linda har även en labbetik som hon pratat mycket om, kul att äntligen få se henne live...det tyckte Neo med, dem hade fnattrace i trädgården.
En son som heter Albin förgyller även deras vardag, en riktigt rolig, fartfylld men väluppfostrad 3åring.
Som sagt, mycket roligt att ses!

Kommentarer
Postat av: Josse och hundarna

Var hittar man en sån cool hunduniform??? Vill ha =0)

Kram

2009-03-27 @ 22:07:17
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Åh, vad skoj det verkar ha varit! Till och med jag kommer ihåg den vita lilla ulltussen. :)

Neo ser nöjd och belåten ut i sin nya uniform.



Ledsen att jag inte ringde upp tidigare. Det var en liten "jag-vet-inte-vad-min-hund-gör-kris".. Det är fasen inte lätt att ha unghund. Jag är så glad att Leija nu mer är en gammal dam.



Kram.

2009-03-27 @ 22:29:15
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0