090620

Fjärrdirrigering-Körde i koppel med dragning framåt ändå hade han strävan bakåt i sina rörelser =)

Inomhussök-Jag lura in Neo direkt i en stor hall trots att han inte visa intresse för det, han sprang omkring lite planlöst men ställde sig vid dörren vi kommit in ifrån och skulle ut i foajen igen. Jag öppnade dörren och då sprang han direkt till toaletten och markerade. Duktig makrill!

Vindmarkering-Klockren markering upp i en buskplantering, neo kastade sig upp för muren och for genom buskarna till figge.

Uppletande-Sista föremålet av 4 tog imot lite, han var trött och det var inte mycket vind som hjälpte honom. Men vi löste det genom att jag gick ut i rutan en bit och rikta in honom lite tydligare.

Transport-Superfint, fick massa beröm av S. Han är lugn och fokuserad och bjuder mer och mer på positionen =)

Metallapportering-Försökte köra lite på förkvällen med honom på konkurans men det blev en katastrof, han var snabb fram och ställde sig och vakta apporten *asg* inga bättre för gripandet mao. S körde på morgonen och det gick som en dans. Jag ska inte lägga mig i något mer!  ;o)

Neo skulle promt upp för en gallertrappa vars fotsteg inte var bredare än att man fick plats med en fot sidleds och brant som en Vstege om ni vet vad jag menar. På nedvägen så gick det jätte sakta och jag gick före och hjälpte honom hålla tillbaka då kroppen  var i princip lodrätt. Dock är Neo duktig i det läget för han stressar inte upp sig utan tar ett steg i taget. 2/3delar ner för trappan så skrek han till, det visade sig att han skurit upp lite mellan tårna så det blödde men inget allvarligt.
Man är ju livrädd att det ska vara klon.

På morgonen fick han dampa av sig det sista krafterna han hade kvar med Bea.
Jisses va trött han var när vi kom hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0