Uppkörning

Imorn är det den årliga uppkörningen med Neo.
Den andra i raden.
Gick igenom pogrammet idag på jobbträningen och det fint.
Angreppen har blivit jätte fina och stabila utan någon frustration eller aggression, så j'kla skönt!!
Transporten är väl kanske inte den bästa men godkänt tjänstemässigt, jag vet att jag har kontroll,
dock är det inte tävlingsmässigt snyggt.

Fick hjälp av Erica med att nöta transporter, fick tips av E att hjälpta honom att hålla position med nosgrimma, på så sätt
slipper man korrigera och få massor av frustrution. Belönade alla hans bakåtsträvning (då han inte låg på i grimman).
Funkade jätte bra, han var lugn fokuserad och efter ett tag så började han fatta det nya . Tror att det här är rätt koncept för makrillen, nu ska jag köra stenhårt på detta! Tack Erica =)


Har shoppat massor igår/dag.

Lovade mig själv när jag började träna att belöna mig själv med lite finare träningskläder när jag gått ner någon strl och nu är jag där =)

Det blev ett par walkingskor, ett par löparskor.

Löpartaights och en tröja till samt ett löparbälte med vattenflaskor.

Ett par Nike trekvartsbyxor att ha på yogan.


Kommentarer
Postat av: Danne

Lycka till imorgon!!! Det kommer att gå fint!!





/Danne

2009-06-10 @ 23:30:14
Postat av: Christopher å Ettan

Lycka till på uppkörningen Madde, bara ladda lille Neo så kommer detta gå bra.

Christopher å Ettan

2009-06-11 @ 01:52:20
Postat av: Emma

Hoppas det går bra!! Lycka till!

2009-06-11 @ 09:15:24
URL: http://tcd.zoomin.se
Postat av: Elin

Såg att du skrivit till mig på msn idag först. :) Lycka till imorrn och det var intressant det där om upptagen. :) vi gör nog inga upptag förrän i veckan men då ska ajg komma ihåg att kolla. kram på er

2009-06-11 @ 12:04:50
Postat av: marie å ayla

Grattis till godkänt prov idag =) ni är så duktiga och det va kul att få se :-)

hoppas din data snart funkar igen så du kan uppdatera med framförallt snygga bilder ;-)

trevlig helg, puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0