Grattis

Far på 54års dagen!

Hela familjen hängde med till Halstahammar och tittade på mig och Neo när vi tävlade i lkl3
massor av småmissar och slarv gjorde att vi hamna på 253poängm, mycket surt!
Han utförde momenten bra men såsom islag i hindret, nosning under liggningen i rutan, en del dk´n för att han inte
lyssnade på vad jag sa drog ner onödigt. Måste inrikta mig på hans attityd för momenten kan han nu.

På kvällen åkte vi till Mariefred för att kolla och dansa till Bennys orkester med Helen Sjöholm och Tommy Körberg.
Jisses va folk!!! Vi köade med bil i 3,5km (från motorvägsavfarten). Familjen Andersson som är tidoptimister som vanligt blev 15min försenade, men det var ingen fara, stämningen var lagom uppmjukade till vi kom.
Här är lite bilder från detta:

Min far


Systeryster, visst e hon söt när hon är glad!


Min rockabillyklänning väl till pass


Danne blev lite överaskad av papparazi




Sjöholm o Körberg sjunger duo


Folk, folk och ännu mera folk

Kommentarer
Postat av: marie å ayla

Surt att snudda på 1:a priset sådär.... spec när han kan momenten... kämpa vidare ni fixar det snart =)

Hälsa och gratta pappsen, ni såg ut att ha det riktigt trevligt :-)

Ses snart och träna?

2009-07-13 @ 16:03:10
Postat av: Helen

Trist att missa på några ynka poäng. Bättre lycka nästa gång. Funderat på någon skyddstävling än?

2009-07-13 @ 22:13:18
URL: http://home.swipnet.se/malle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0