En dag på stranden

Det var jätte mysigt i Farstanäs, absolut värt fler besök!


Marie o Ayla leker i bakgrunden


Nu kommer jag och tar makrillen ;O)


Marie har hittat två nya lekkamrater att ha sandkrig med i vattnet!


Ayla solar magen


Ser ut som en gangster, haha!

På kvällen var vi i gamlastan och svalka strupen på en uteservering.
Drack bland annat en jättegod drink med färska jordgubbar i och en iskall Frappe vilket får mig att tänka tillbaka på Kretaresan, oj va härligt!
Vi kom in på prat om livet utan hund och jag började fundera...jaa, hur skulle mitt liv se ut?
Skulle jag bli partyprinsessa eller reseguide?
Nä, jag förbli nog en riktig hundnörd ett tag till!


Kommentarer
Postat av: marie å ayla och tessi

Hej hej

vi tackar för igår =)

Ayla e fortfarande supertrött, vi med....

hare bra

kramisar

2009-07-03 @ 15:23:48
Postat av: emelie och sixten

Vilken sommar fin madde :) tummen upp tycker matte emelie och sixten :D

2009-07-10 @ 21:16:14
Postat av: emelie och sixten

Och just ja sixten hälsa ett det var en fin makrill också och han undrar när dom ska bada i hop i gen :D voff voff från sixten

2009-07-10 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0