semester

För att hålla humöret uppe har jag inte bara börjat längta efter semestern utan även så smått planera...

I somras var jag bland annat upp i Renfjället och vandrade, vilket jag föll pladask för, I love fjäll!!
Att jag har en grymming bra kamera nu också gör ju inte saken mindre lockande.

Kanotpaddling var årets hundtripp med mr I samt hundarna och vandring förra året så tanken nästa år är att lura i väg mr I lite mer långväga och trampa dressin i Arvidsjaur.
När man ändå är så långt upp i detta avlånga land så vore det så väl om min dröm kunde bli uppfylld med ett besök av treriksröset. Tyvärr blir det svårt att ta med sig hundarna dit då man måste ta sig över gränsen tilll Finland för att nå bra vandringsled fram till röset. Att ge rabiesspruta känns lite onödigt dyrt, då är det billigare att låta vovvarna sova en natt på pensionat, trots att det är tråkigt att behöva lämna dem ett dygn.

Finns ju lite ställen på vägen att fika på också...
Lina och Frida i Umeå och Neos förälldrar i Piteå.


Kommentarer
Postat av: Ingela

tittar in o ser vad ni har för er

2009-12-08 @ 20:35:28
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: Glimz

Klart du får Madde! Skicka mig ett e-mail så sänder jag över lösenordet :) Kanske är det min tur att bli med kamera nu i december, jultomten kanske kommer ihåg mig, gammal som jag är, men ung i sinnet :D :D

Natt Natt



[email protected]

2009-12-08 @ 23:31:02
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0