mellandagarna

Har fått så många fina julklappar så jag känner mig som ett litet bortskämt barn.
Mycket bra och ha grejor så som täckbyxor/jacka, lakan/påslakan, frottébadlakan, mysiga handstickade sockar, knivset, nattlinne med byxor.
Även fina saker såsom en handmålad sten med Neo som motiv på, värmeljus med hållare, hangjort armband, blomma, premunation.
Tack alla berörda ni vet vilka ni är.

Neo har också blivit överöst av paket, ojoj vad han älskar att öppna julklappspapper!
Ben och hundgodis i minut och parti.

Har träffat nästa hela släkten på mammas sida.
Släkten är värst brukar man ju säga men jag tycker faktiskt det är hel mysigt at få vara tillsammans en stund,
äta gott och höra hur alla kämpar sig fram i livet och når välförtjänt framgång mellan uppförsbackarna.
Ett kusinbarn har kommit till världen också, Adam 3veckor, son till Fredrik. Tyvärr fanns ingen möjlighet att träffa dem just nu, blir ett besök framöver, men jag vill ändå passa på att gratulera och lyckönska!
Mina små kusiner Jörgen och Marcus har blivit så stora, till sommaren tar dem studenten och stora planer finns på vidare studier. Mormor har permanentat håret och är så fin så.
Sabine kan räkna till 30 på svenska och 10 på engelska. Hon är oerhört fantasifull och framåt, slösar gärna med kärlek och är ett tacksamt fotoobjekt =)
Nog om släktskvaller. Lite bilder har tagits...


Sabine djupt koncentrerad i sin nya "lek och lär bok"


Sabine i pulkan, Neo drar, mamma brevid och jag på skidor =)


Mamma på ridlektion i full gallop


Kusinbarn Marcus beundrar julklappen han fått av sin snälla mormor och morfar


Testade att mörkerfota i skogen

Har förutom alla släktbesök umgåts med familjen, ätit god mat, busat med Sabine, spelat spel
och åkt skidor med Neo. Tyvärr så går tiden fort när man har roligt och imorn är det redan dags för jobb igen.

Kommentarer
Postat av: Frida (syster)

Fina bilder det blev. Du är verkligen duktig på att fota... Skulle vi komma upp den 6:e?

Kram

2009-12-30 @ 16:46:36
Postat av: Glimz

Det låter som om du verkligen har haft en hääärlig jul. Nu står ett nytt år & väntar på att få göra entré, så det återstår för mig att önska dig & Neo ett

Gott Nytt härligt År :D

2009-12-31 @ 01:19:33
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0