Hund2009

Då jag arbetar hela helgen blev det en blixtvisit på mässan med total inriktning på shopping!
Tråkigt nog var tillbehörsmässan hälften så stor mot vad den brukar vara, stor besvikelse för en shoppoholic!

Hittade dock ett par MBT skor som jag blev väldigt sugen på, dom kostade 1/3del av ordinarie pris.
MBT=Masai Barefoot Technology
Aktiverar försummad muskelatur
Förbättrar hållning och gångmönster
Ger kroppen spänst och fasthet
Minskar belastning i knä- och höftled
m.m.
Funderar och funderar, kan detta vara något för mina onda fötter?
Nu efter mässan börjar det kännas väldigt övertygande då fötterna bara värker trots vila.
Hmm....

Vilket fall, vi var ett jätte trevligt gäng som for omkring som skållade troll på tillbehörsmässan, en fika blev det också sedan var det dags för hemfärd och hopp i säng.

Kommentarer
Postat av: Glimz

Stongt att orka gå på mässan efter ett nattpass impad Men vart var alla mässtånd? Jag har väl ALDRIG gått ifrån en mässa med såååå lite saker besviken Älskar att shoppa, men det här, dåligt! Tveka inte, fixa en löpare att köpa dojjorna. Att du inte berättade igår att dina tassar är trasiga, då hade jag övertalat dig att köpa dem då vi var där toker Tack för en rolig dag :) Snart syns vi igen o då för träning!

2009-12-13 @ 00:41:41
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0