semesterdag

Igår hade jag en super semesterdag!
Började dagen med frukost till mig och Neo sedan packade vi ryggsäcken och tog en 45minuters promenad genom Ursvik till tjänstehundsträningen på Stockholmsavdelningen.
Gick igenom lägre klass skydds momenten med mr. B och kom fram till en massa bra saker som vi ska bygga vidare på. Den 4e okt ska vi vara startklara.
Efter träningen blev det 45minuters promenad hemmåt.
Åt lunch och tog en powernap på det.
På eftermiddagen åkte jag till gymmet och körde dels ett pass på maskinerna cykel 12min, benspark, sittande lårcurl och bröstpress. Avslutade med en  ½h core.
På kvällen lagade jag i ordning smaskig thaimat och sedan gick jag och Neo rundan runt Råstasjön, det var länge sedan, riktigt mysigt!
Avslutade Måndagen med att kolla på Wallanderfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0