lite försommarsmak...

Klev upp för ett par timmar sedan och gick ut en sväng.
Fick se att det var fullt med folk överallt, barn som lekte och skrattade, förälldrar som
grillade och drack öl, hundägare som strosade i godan ro.
Man får riktiga vårkänslor!
Tänkte därför spinna vidare på min känsla och dela med mig i form av toner som framkallar
ljuva minnnen för mig, kanske också för dig?...


Enya-Caribbean Blue Finns det något mer underbart att slappna av till en stekande
sommardag på stranden?!

Robin Cook - I won't let the sun go down on me
Ojojoj, jag var 13år och kär upp över öronen den sommaren


Mange Schmidt feat. Petter - Giftig...kanske ingen riktig sommlåt men visst kände man
säg lite cool i sina solbriller när man satt och nynna med denna sommaren 2007

Markoolio-Sommar och sol....vem minns inte den här från något sommarminne?!

Yves Larock-Rise up...riktigt skön sommarlåt, min absoluta favorit!



Hemglass...hör väl sommaren till!
 
Sommaren 1996...oförglömlig!

Kommentarer
Postat av: Daya

Hej!!

UTMANAD SÄger jag bara :D

2009-04-04 @ 19:44:55
Postat av: svar

och jag säger NEJ

2009-04-06 @ 04:49:34
Postat av: Pernilla och Jolin

På tal om mallar http://www.youtube.com/watch?v=qre7e9z055M

2009-04-06 @ 23:36:52
URL: http://jolinochsole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0