Sixten

är en dampschäfer på 19månader.
Han är svart med bruna tecken, större än Neo, starkare än Neo och äter
mer än Neo.
Nu undrar säkert många, varför en inbiten malleälskare berättar en massa strunt om
en Ikeamalle??
Jo, för att Sixten har frågat om han får bo med oss i 6månader då hans matte Emelie är på Gran Canaria.
Svag som man är har man ju svårt att säga nej till ett par mandelformade bruna ögon som bara ber om massa kärlek.
Så från och med nu kommer en del av bloggen bestå av lite vardaglig info från Sixten till matte....

---------------------------------------------------------------
Från Sixten till Matte:
Den där kärringen som du har dumpat mig hos är inte riktigt riktig.
Till och börja med så skulle jag visa den där makrillen vem som bestämde....men det fick jag inte!
Hon verkar vara rätt virrig också, när vi går åt ett håll och jag har siktat in mig på något roligt att sträva
mot så vänder hon helt plötsligt håll. Konstiga grejor ber hon mig att göra också som att hoppa upp på bänkar
och stenar, gå balansgång och allt möjligt, på natten till på köpet! Men jag måste erkänna att det var ganska trevligt i alla fall och bra betalt fick jag också...Magnussons kex kittlar döds skönt i kistan!
Har sovit gött på dagen och äter med stor aptit som vanligt morsan så var inte orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0