påskledigheten

Myspys i loftsängen
Skattjakt med vin
biljettinköp till KULTIRATION (Långfredag på Mosebacke)
och omgiven av goda vänner...
kan min påskledighet börjat bättre?!!!

Imorn blir det då träning med makrillen, långpromenad och utekväll!!
Lördag blir det Bodybalancepass och en tripp ner till S-näs,
Söndag är jag väldigt sugen på att fara ner till N-köping på Påsksmällen och se elitskyddet...får se...

Juste...glömde jag att säga att jag har trevligt sällskap ;O)

Dagens visdom: Glöm inte glassen i micron!

Kommentarer
Postat av: Helen

Oj, vad kan det vara för trevligt sällskap då? Nu bli man ju nyfiken;) Kram på er i vårvärmen

2009-04-10 @ 17:55:10
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Danne

Tack för senast! Lycka nu till med lilla Neo så kanske vi hörs på nästa läger!



Danne/Figge

2009-04-10 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0