Påskhelgen

En riktigt rolig Påskhelg har just tagit slut.
Har varit ganska duktig fotograf under helgen...

Fredag Hundträning:



  

Fredag kväll:
Spelning med KULTIRATION på Mose backe


  
och så blev det fortsättning på Sjätte tunnan där även Jennie gjorde oss sällskap
+ några trevliga fransmänn=lammkött ;O)



På Påskafton for vi ner till S-näs och fira med min familj.
En av aktiviteterna var luftgevärsskytte...
    

På Påskdagen blev det lite sightsing i Mariefred, hjorthagen och runt gripsholmsslott...



    

Avslutade med lite Poweryoga idag.
Sedan blev det hemfärd för Lina upp till Renarna och Isbjörnarna ;O)




Kommentarer
Postat av: Ann E

Hej hej och god fortsättning på påsken.

Hoppas ni haft en skön helg, det ser så ut på alla kort förresten ;-)

Mvh. Ann E.

2009-04-13 @ 17:38:21
URL: http://www.freewebs.com/babbett
Postat av: Lina

Men hjälp så jag ser ut!!! :O



Megasuperskoj var det i alla fall! Jag har inte haft någon tur med kamerasladden, så bilderna har inte hoppat in på datorn än. Men så fort dom gör det så kommer dom upp till skådning.



Såg att du ringt.. Jag tar aldrig med mej den där mobilen. Börjar nog bli lite Mulle, förlitar mej på djungeltrumman. Men om du jobbar imorn är du välkommen att ringa! :D



Stor kram.

2009-04-27 @ 21:41:31
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0