Nu är det vår!

Detta är min jätte vackra arbetsplats KTH:











Sixten till matte:
Letat plastmattes kollega, jag var så duktig så. Den busen hade gömt sig under ett skrivbord.
Körde lite lydnad också, fotgående med fokus på stadga. Vill ju gärna ta leksaker och pinnar när jag själv känner
för det men det verkar inte riktigt tillåtet.
På morgonen hände något hemskt!
Plastmatte lura upp mig i en spiralgallertrappa, upp gick bra men sedan fick jag sådan svindel att jag fick bergas in genom ett fönster. Dumma plastmatte att komma på sådana knasigheter.

Kommentarer
Postat av: eee

Knasboll :D haha

2009-04-27 @ 23:30:57
URL: http://www.nogg.se/hetzica
Postat av: Daya o Lex

Hej! Visst är det UNDERBART Med de fina träden!!

Här hemma är alla träd nästan gröna :) och det luktar gott gott oxå leR

Nu ska man iväg :) KRamiz!!!

2009-04-29 @ 08:25:24
Postat av: Ann E

Våren är underbar...förutom huggormarna.



Stackars Zeke ligger just nu med dropp på Albano efter ett ormbett igår :-(



Håll tummar och tassar!



Mvh. Ann E.

2009-04-29 @ 19:56:56
URL: http://www.freewebs.com/babbett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0