äventyr


Neo i fören

I lördags var jag och kollade på Highscool musical som jag blev bjuden av min kära moster och kusin.
Efter det käkade vi på pizzahut, dyrt men ojoj så gött!

Sedan for jag ner mot götet och kom hem igår kväll.
En spontan och rolig tripp.
Ett axplock av vad vi gjort:
spårat, 400m i jobbig skogsterräng, gick kanoners!
grillat...mumma va smaskigt!
fiskat...bättre lycka nästa gång.
Kört sök på fält för att få in raka skick, roligt och effektivt, dock drog Neo sig bakåt till gamla legor.
Chockat kollegorna, dem minerna var oslagbara! Åh va mysigt det var att få träffas live igen om bara för
en liten stund.
Hann tyvärr inte träffa alla jag hade velat...Malin, Maria, Jens, Josefin, Cissi...ni är inte glömda eller mindre omtyckta!
Det blir fler turer, ska inte låta det gå ett år igen det lovar jag!
Träffade min kära syster om en för en kort stund. Åh så kul det var att få träffa min systerdotter Athena!!
En riktigt go liten tjej.

Idag var jag i Kista på tjh träning.
Fick som vanligt mycket bra hjälp och det blev ett lyckat träningspass i lydnad och skydd.
Avslutade med uppletandei halvruta.
Tycker mig se att Neo blivit lite lat!!! Han travar gärna istället för att gallopera.
Det blir till att få tummen ur och laga cykeln så Neo får ordentlig konditionsträning!
Fick en liten pik av någon skarpsynt som sa att Neo blivit lite rund...får nog ge mig i frågan om
att Neo inte skulle påverkas av kastreringen. Så numera kallas han för tjockisen, hahaha!!

Träning av mig själv har det blivit lite dåligt med mer än rodden med ekan vid fisket, men det är bara att ta nya tag.
Måste också få tycka lite extra synd om mig själv nu när näsan bara rinner och ögonen är röda, måtte pollensässongen
bli kort och  smärtfri!

Kommentarer
Postat av: Pernilla och Jolin

Tjockisen och betongsuggan kanske skulle få sig lite gemensamträning någon dag. Skulle vara roigt att göra lite saker ihop, var ett tag sedan. Ringer i morgonkväll och pratar spår. Är en trötter nu.

/Pernilla och Jolin

2009-04-22 @ 22:29:27
URL: http:// jolinochsole.blogg.se/
Postat av: Helen

Nu har jag nog listat ut vem du var i götet med;) Kram på dig!

2009-04-23 @ 11:22:03
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Elin

Helloooo sexy sexy.. så kul att du hälsade på snabbt. :D Outar jag ngt dumt nu? :P har saknat dig din lilla energidryck. Förlåt att jag var nannig där på kvällen - fick dåligt samvete sen. Hade velat prata med dig fler timmar jue. Men du vet ju vad allt berodde på och så hehehehe.. Neo var.. hmm... lite trindare än sist jag såg honom asg. Men lika söt som alltid. :D kram på er

2009-04-24 @ 13:26:18
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0