26april 2009


Pippi


Neo sniffar lite på lillasyster

Var och kolla en snabbis på syrran Narna när hon tävla hoppklass i lag.
Hon var såå duktig så! Nollade gjorde hon och snabb som vinden var hon, tyvärr gick inte laget
vidare denna gång...men vänta ni bara!
Träffade den bedårande lilla raskenstam valpen också, Pippi (Elma i stamtavlan).
Visst syns det på bilen högst upp att det är ett helsyskon till Neo!
Åh, jag minns när Neo var så där liten, min lilla goding!

Sixten till Matte:
Har tränat fotposition med fokus på bakdelskontroll, lite krångligt men jag är duktig ändå!
Platsliggning med störning i form av smaskiga godisar som kastas runt mina tassar var ganska frestande
men jag visade tanten att jag kunde hålla mig =)
Mår bra, äter och frodas.
Skulle gärna vilja lära mig hur man kommer upp i den där loftsängen...men det kommer väl tids nog, tills dess sover jag gött i gästsängen under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0