bitterfittan Madde

Fick  bryta tävlingen.
Hittade tre pinnar i spåret men dem två första av dem var fel?!
Kommentar från spårmottagare; Jaa, det måste nog ligga kvar från spårkursen dem har här.
Spåret gick över en bred rastningsstig, upp samt ner för ett berg och över en bäck.
Neo flumma omkring än hit och än dit, han markera inte dem två första pinnarna men gick ett spår som dem låg i
för att sedan växla över och ta slutet?? Mycket märkligt tycker jag.

Med facit i hand så inser jag att mitt slit med spåret dem senaste veckorna inte har hjälp ett skit.
Jag tycker jag försökt arbeta upp hans motivation efter konstens alla regler??
Det var en mycket trött och nedstämd Madde som åkte hem från tävlingen.
Jag tycker det känns väldigt trist när man lägger ner sin själ i något och inte får gensvar.

Såsom jag ser det så finns det en sak kvar att pröva...
Tipset fick jag från Andreas (www.jaaga.se) och jag tror att det är det ända rätta...
Födospår med dagens mat i slutet.
Med andra ord, ingen gratis mat i skålen!!
From nu är det slut på gratis leksaker och godis och mat, nu är det spår som gäller för att få något!!!
Jag kommer att köra så här varje dag i 14dagar och sedan göra en grundlig utvärdering.
Hoppas verkligen att det här kommer att ge den motivation han behöver annars ger jag upp.

Kommentarer
Postat av: Dayana

så kan det gå bitterfitta asg! tråkigt att folk är slarviga efter sig. Jag tror du hittar en lösning, det gör du ALLTID!



Idag har jag haft fullt upp och ikväll ska jag till klubben och ha AG möte. Ska träna lite lydnad innan =)



Ha det!!

2008-09-15 @ 14:08:50
Postat av: Andreas

Det kommer säkert att fixa sig, det var inte bara du som hade ett struligt spår i söndags :-)

2008-09-15 @ 15:17:43
URL: http://www.jaaga.se
Postat av: Helen

Tråkigt när träningen inte ger resultat. Hoppas att det funkar att göra som Andreas sa. Det funkar på Maxa:) Hon gör vad som helst för att få sin goda mat i slutet av spåret;)

2008-09-15 @ 16:19:58
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Josse

Tråkigt Madde, men chin up hörru!!!

Jag satsar på dig, vettu :)

Kram

2008-09-15 @ 17:58:18
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se
Postat av: Michelle

2008-09-15 @ 22:48:29
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: Michelle

Synd att det inte funkade :(

Men på't igen bara ni är ett bra team!

2008-09-15 @ 22:49:41
Postat av: Ramona

Hej! tråkigt att det inte funkade för er.. Har lite ideér som jag anv. mig av på Nano då hans motivation sviktat.. jag antar att dom inte är alltför olika! = )

Maila mig el ring 070-5830886 om du e sugen på surra! Mvh Ramona

2008-09-16 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0