24/9

Jag har massor att skriva, vet inte var jag ska börja....

SItter i sofftan med ett glas vitt vin och har precis avnjutit tv4:as nya serie "Oskyldigt dömd" så jag börjar där helt enkelt...
Spännande, en ny höst, en ny serie.
Tycker första pogrammet var jätte bra.
Persbrant spelade bra som alkoliserad jurudikprofessor.
Nu forsätter kvällen i samma tema på tv 3 i pogrammet Insider, där dem pratar om oskydigt dömda.

Jag duschade i morse, jääääääääätte länge för att få bort 5nätters nattliga kyla och fukt.
Det var varmt, blött och skönt!

Sov 6 timmar, tillräcklig tycker jag men inte min kropp.
Känner direkt att det är ledighet på gång och när man slappnar av så
säger kroppen "JAG ÄR MERA TRÖTT OCH KANSKE LITE SJUK, LITE ONT DÄR OCH ÅTER TRÖTT".
Men ack, jag tänker inte bli sjuk lagom till helgens maddeneoweekend!
Tänker heller inte sova bort en massadyrbar tid när solen skiner utanför fönstret.

Det blev en sväng till Södertälje bk.
Marie hade lagt ett spår med själ i vill jag lova!
Mycket näring, nergrävda pinnar och roliga klurigheter.
Ingen lägger spår som Marie!!
Spåret gick bra, han fick mer och mer självsäkerhet ju längre vi kommit i spåret.
Tror att stocken med pinnen på roten var högt uppskattat!!
Den lilla läderlappen i mossen var spännande också.
Han hade drag i linan och vågade tala om vilket håll spåret gick åt, därimot blev det några ställen där vi fick tapp.

Körde lite lydnad också.
Började med en platsliggning med hakan i backen, fick säga till vid ett par tillfällen då det var kraftiga störningar men i övrigt kändes positionen med hakan väldigt tryggt och fint!!!
Körde ett ff, lite flackig i koncentrationen men med i svängarna.
Skallgivning, första komandot såg han ut som ett ? men sen gjorde han det bra, ca 5-7skall.
Blev lite kryp också, han har en förmåga att någongång mitt i fälla ut bakbenen vilket resulterar i antingen att han skuttar
fram med bakbenen eller att han reser sig i ju med att han hamnar för långt bak.
Hitta en jätte stor träapport på bordet där vi satt så jag blev sugen på en apportering.
Apporten försvann i det vildvuxna gräset så jsg ställde den på högkant. Neo gallopera ut, var lite något långsam i gripandet men gallopera in fint igen.

Marie hade både Ayla och hennes mamma Isa med sig.
Isa var så ful med sitt underbett att hon blev söt =)
Hon hade ett jätte fint friafölj!
Ayala är klar för tvåan, det är bara så! Så jag hoppas verkligen ni kammar hem erat 1a pris nu, det förtjänar ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0