jobb, jobb och jobb

En jobbig passvända.
Ont i huvudet, frusen och omotiverad att vara ute.

Har inte blivit någon direkt träning för lilleman.
Vi har gått promenader med mamma och gammelgubben.
Jo föresten i fredags fick han köra lite inomhussök på en kollega med skallmarkering.
Gick jätte bra, skallen har blivit ihållande.

Makrillen har en super aptit??!!!
På ronderna försöker han dra mig till alla papperskorg och vindar in mat både här och där.
På en rond medans jag tog leg. på en person ställde han sig och slicka på några odiskade glas, ÄCKLIG HUND!
Har dessutom tjuvat i sig en halv påse med frollic som han rota fram i bilen när jag var inne på en hundfri rond.
Liten tjuv!! Han är hungrig som en varg men jag kan inte ge honom mer än vad en 40kg Schäferhane får, jag får helt enkelt bara ha ögon i nacken så han inte tar en tugga på mig ;=) (JAA han är avmaskad).

En arbetsnatt, sedan är jag ledig i 5nätter, wieeee va skönt!
Då ska jag och makrill åka på en weekend i Uppsala, givitvis i hundens tecken.

I Helgen har två roliga saker hänt också....
Elin & Ozzy har blivit uppflyttad till elitlydnad
Liza & Narna har tagit CERT i Hoppklass
WOW säger jag bara, GRATTIS TJEJER!!

Kommentarer
Postat av: Ingela o Patrik

Gör han av med det är det väl ingen fara att ge honom mer. Hade ju varit värre om han fått mer mat och inte blev av med det..



;)

2008-09-23 @ 11:17:05
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: Dajja o Lex

Vad sägs som att ha lite fibrer, mättande morötter i hans foder? popcorn sägs ska funka som bukfylla. Jag tror mer på morötter.



KRam!!

2008-09-23 @ 21:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0