att finnas där både i glädje OCH i sorg

Jag har ltie svårt för människor som inte tar sitt ansvar när det gäller djur.

Den svåraste tiden i allas liv är döden.
Alla djur känner på sig när det är dags.
Ingen vill dö ensam.
Ingen vill dö med främlingar runt omkring sig.

Att finnas där för sitt djur vid avlivning tycker jag är en självklarhet.
Dock kan det finnas omständigheter som gör att man inte kan eller klarar av och har man då
en närstående som djuret känner sig lika trygg med tycker jag att det är helt okej.

Jag vet i alla fall att när den dagen kommer då Neo måste säga farväl så kommer jag finnas där för honom
till 100%
Jag vet också till lika många procent att Neo skulle göra likadant för mig!

Vi skyddar och värnar om varandra för vi är en flock, en familj.

Du fina häst må du vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0