sökträning

Idag har Neo fått köra skogssök.
Tror att det var ett halvår sen sist.
Min kära syster och hennes pojkvän ställde upp som figuranter, tusen tack @->----

Första skicket fattade Neo inte ett skvatt.
Skickade om honom ett par gånger sedan gav jag honom en synretning, bara en gång för att få igång honom.
Jodå, sedan sprang han 6 skick utan problem som en liten skållad makrill =)
Dem 4 första skickan var han fram och nosa på figgen innan han intog position och skällde.
Dem 2 sista gångarna stannade han på någon meters avstånd och skällde bra.
Han fick skälla 5-15 skall innan han fick en boll kastad av figgen.
Hade lite dragning till gamla legorna på alla skick men tog inga spår eller så.
Är jätte nöjd med hans arbete, inga problem att få ut honom på djupet och han hade fint skall =)

Körde lite skydd på mig själv.
Neo backade ut jätte fint i bevakningarna ca 2,5m, bra jobbat av min lilleman!!
Fick mamma att gå lite transport också, det gick bättre och bättre men jag skulle behöva nöta lite oftare för att få
det så jag vill ha det.

Nu är det natti natti för min del...
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin

SNYGG klänning du köpt.. :) höstig och härlig. Klart makrillen var duktig i söket! Gaaaah avundsjukan sliter inom mig men oki - kul för er! ;) puss och kram

2008-10-13 @ 08:29:27
Postat av: Dayana o Lexus

Hostan är helt borta, den försvann torsdag kväll. Skönt!

Han är pigg som attans och onsdag ska vi börja träna igen =)



2008-10-13 @ 11:18:37
Postat av: Ramona

Hello! det blir sök på lör efter lunch så det är bra att du har värmt upp = ) ! Kanske lydnad el spår på lör fm? vi får prata ihop ss närmre!

hej hopp

2008-10-13 @ 11:25:42
Postat av: Helen

Duktig makrill! Fast varför heter han så egentligen?! Nu ska jag snart gå ut och träna skydd. Med mig själv;)

2008-10-13 @ 12:45:51
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Anonym

Hallå!

Gick det bra igår med Neos klo? Fick du till det på någotsätt?



Hls Dajja

2008-10-14 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0