blandad smörja

I helgen har det varit riktigt lugnt för en gångs skull.
Har mest gått långpromenader med Neo, ingen träning, hör och häpna ;=)

I söndags var jag iväg och simmade, 1km varav 800 bröstsim och 200 ryggsim.
Riktigt härligt var det.

Igår blev det ett ängsspår till Neo som syrran la.
ca 500m med 5 apporter.
Neo var riktigt motiverad och jobbade på självständigt.
Blev några små tapp vilket han jobbade ut riktigt fint!
Liggtid ca 1h.

Tycker jag har varit noga med Neos klobrott och det har läkt fint ända fram till igår då jag
släppte ut honom en snabbis på tomten på kvällen....när vi kom in upptäckte jag att hela såret har gått upp
och börjat blöda ordentligt så det var bara att lägga bandage och börja om igen.
Nu får jag vara riktigt nogrann med att inte låta honom vara lös mer än under sträng uppsikt och med bandage på.

Var på bibloteket igår och hade en lista med några böcker varav alla var utlånade *suck*
Blev en klassiker vid namn "Decamerone" istället, väldigt underhållande.

Kommentarer
Postat av: Helen & Maxa

Usch, vad jobbigt med Neos klo. Man blir ju så less på sånt där:( Hoppas att det blir bra snart. Kram

2008-10-28 @ 10:17:47
URL: http://home.swipnet.se/malle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0